PGA TOUR 2K23 16000 VC-pakke
Denne pakken inneholder16000 i virtuell valuta (12000 + 4000 Bonus). Bruk virtuell valuta for å tilpasse MyPLAYERen din i PGA TOUR 2K23 med merkeklær- og utstyr, forbedre klubbhuset ditt, øke innsatsen i Skins-konkurranser og kjøpe golfballer og golfball-skins.