PGA TOUR 2K23 1,300 VC-pakke
Denne pakken inneholder 1,300 i virtuell valuta (1,200 + 100 Bonus). Bruk virtuell valuta for å tilpasse MyPLAYERen din i PGA TOUR 2K23 med merkeklær- og utstyr, forbedre klubbhuset ditt, øke innsatsen i Skins-konkurranser og kjøpe golfballer og golfball-skins.