Peggle 2 - Splitte mine bramseil-tilpasningspakke
Skip ohoi! Peggle-mestrene lader kanonene og fester øyelappene før kampene til sjøs. Bli med på eventyret i den brautende Splitte mine bramseil-tilpasningspakken. Alle sju mesterne er dekket til å seile de syv hav, og de leter etter en modig kaptein til å ta roret. Ikke vær redd for Jolly Roger på masten, disse slampene er ikke ute etter det dyrebare tyvegodset, bare plyndreferdighetene til en ivrig sjørøver for å skaffe pinner og høye poengsummer. Sett sjøbein og gjør deg klar for Peg Party-kamp på akterdekket. Ikke vær en landkrabbe. Hopp ombord!