Alarm! Peggle-mesterne har blitt innkalt, men de skulker ikke! Våre kjære helter har blitt forvandlet til kampmaskiner for Garden Warfare og de er på et oppdrag for å finne og destruere hver eneste peg. Men hvilken side er de på? Har Luna sympati for de vandøde? Kan Bjørn utslette zombiene med fjertene sine? Får Jeff på seg gruen sin? Finn ut med denne spenningsfulle kostymesamlingen, med hele 7 kampklare kostymer med oppdaterte lydeffekter - en for hver solda... øh, mester. Enten de er planter eller zombier, kjemper denne brigaden med stolthet og glede!