PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Yakuza-figurpakken
Yakuza-figurpakken er her! Ranerne kan nå spille som den japanske raneren Jiro – yakuzaen i PAYDAY-gjengen. I tillegg til selve Jiro, inneholder den «Yakuza perk deck», Jiros maske, Shinsakuto-Katana og Micro Uzi.