PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Sokol-figurpakken
Med The Sokol-figurpakken kan ranerne spille som Sokol the Russian – PAYDAY-gjengens Grinder. I tillegg til selve Sokol, inneholder den «Grinder perk deck», Sokols maske, Sokols hockeykøllevåpen og Valkyrie-riflen.