PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Gage Ninja-pakken
The Gage Ninja-pakken tilfører en rekke ninjavåpen som Gage tok med seg fra sine reiser i Østen. Tre nye avstandsvåpen, fire nye nærkampsvåpen, kastestjerner, en rekke mods, fire nye masker, mønster og materialer ligger også pakket og klare.