PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Gage Chivalry-pakken
The Gage Chivalry-pakken for PAYDAY 2 er et samarbeid mellom Torn Banner Studios og OVERKILL! Gå berserk på DCs beste med våpen fra Gages nyeste tyvegods, blant annet Great Sword, Morning Star, Buckler Shield og Bearded Axe – alle nærkampsvåpen. Hvis avstandskamp er mer din greie, kan du bruke Heavy Crossbow, Light Crossbow eller klassiske English Longbow – alle med mulighet for eksplosiv og giftig tilpasning. Og når ingenting annet fungerer, kan du stole på at Javelin redder dagen. Bare sørg for å kaste den rett mellom øynene på fienden. The Gage Chivalry-pakken inneholder også fire hjelmer fra Chivalry Medieval Warfare og fire mønster og materialer med middelaldertema.