PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Butcher's BBQ-pakke
Skru opp varmen med BBQ-våpenpakken. Den er full av ildbaserte våpen som kan sprute flammer som drager. Lei av lange, mørke netter ute i den bitende kulden? Over snø og is? Vel, i OVERKILL er vi stolte over å kunne gi dere en fest som garantert skrur opp varmen – den rykende heite BBQ-våpenpakken. En fullstappet meny av ferske godbiter, heite våpen, nærkampsvåpen som gir deg vann i munnen og en stor porsjon nytt skyts. Og hva slags fest ville det vel vært uten kule masker, materialer og mønster? Vi serverer dem også!