PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Biker Heist
Alle om bord! The Biker Heist-pakken for PAYDAY 2 er klar. Elephant er ute etter noe, og Rust er nøkkelen for å få tak i det. Men i denne ubarmhjertige verdenen gjør man ingenting gratis, noe Rust drar nytte av. Han trenger selv hjelp. The Biker Heist-pakken byr på to nye kupp, våpen, masker, mønster og materialer.