PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Biker-figurpakken
Lojalitet har alltid en pris … The Biker-figurpakken er den 10. figurpakken for PAYDAY 2. Vi er spesielt stolte over å kunne introdusere Ron Perlman som vårt nye PAYDAY-medlem Rust! The Biker-figurpakken inneholder Breaker 12G Shotgun, nærkampvåpenet Chain Whip, Biker Perk Deck og Rust’s Mask.