PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - The Alesso Heist
Alesso Heist DLC er et samarbeid med DJ Alesso. Kom deg gjennom Gensec-arenaen – stille eller høylydt – og hold hjulene rullende mens du forsøker å åpne Gensecs moderne kunsthvelv med tonnevis av penger. Alesso Heist DLC er utformet sammen med Alesso og byr på hans nye sang PAYDAY, adrenalinfylt kamp og spennende sniking i hjemmearenaen til hockeylaget Starbreeze Suns. Det kommer med den kraftige revolveren med liten rekyl, Matever .357, 4 masker inspirert av Alessos show, 4 mønster og 4 materialer.