PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Sydney-figurpakken
Sydney-figurpakken for PAYDAY 2 introduserer ranerne for den rasende Sydney. Sydney stammer fra Australia, men enda viktigere: hun har sluppet løs sin egen merkevare av kaos kalt PUNK. Hun har regjert over bakgatene i Melbourne med anarki og ødeleggelse når hun har følt det passet. Men nå er hun lei av å gjøre det samme gamle. Så med holdningen sin sparker hun inn døren til USA og tar sikte på verdens beste ranere – PAYDAY-gjengen. Pakken inneholder også Anarchist Perk Deck med Bootleg Assault Rifle og Wing Melee Knife.