PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - GOAT Simulator Heists
The Goat Simulator DLC er et samarbeid mellom Coffee Stain Studios og OVERKILL. Vlad har et nytt oppdrag for gjengen, men ting blir mer … komplisert når de kommer frem. Med denne oppdateringen presenterer vi et splitter nytt ran som er ulikt alt annet vi har gjort. Den kommer med en ny hagle, fire nærkampsvåpen, fire masker, fire mønster og fire nye materialer.