PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gages russiske våpenpakke
Spesialleveranse fra Russland! Gage fikk akkurat en leveranse fra en utenlandsk kontakt – en container full av russiske våpen. Disse våpnene kommer ikke til å bryte sammen på grunn av litt støv eller vann. De kan stå i mot atomvåpen og vil aldri kile seg fast. De er laget for å få jobben gjort. Gages russiske våpenpakke inneholder 3 våpen, 1 nærkampvåpen, 4 masker, 4 materialer, 4 mønster og 3 prestasjoner.