PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Gage Spec Ops-pakke
Med bakgrunnen sin som krigsveteran og våpenekspert, har Gage håndplukket noen overlegne modifikatorer for denne utstyrspakken for spesialstyrker. Et helt nytt spesialvåpen og 12 nye våpenmodifikasjoner som tilfører en dødeligere dimensjon til ethvert arsenal. Modifikasjonene gir også Card Loot Drop etter å ha fullført et kupp for innehavere av nedlastbart innhold. Gage garanterer at disse modifikatorene passer for enhver våpenstil og forbedrer kampeffektiviteten.