PAYDAY 2: CRIMEWAVE EDITION - Butcher's Mod-pakke
Butcher's AK/CAR Mod-pakken er her! En stor forsendelse er på vei til østkysten med mods for de mest populære klassikerne – amerikanske CAR og russiske AK. Butcher er ute etter å få sin del av kaken ved å tilby unike mods for to av de mest populære våpenfamiliene – og det med god grunn. Robuste våpen som kan modifiseres til å spesialisere seg på hvilken som helst rolle du ønsker. 22 nye våpenbaserte mods er lagt til samt 4 nye masker fra en urgammel tidsalder.