Partypakke 3 fra Jackbox
Med den tredje oppfølgeren til partyspill-fenomenet får du FEM nye sansepirrende spill! 1) Oppfølgeren Quiplash 2 (3-8 spillere) der det er mulig å si absolutt alt. Spill alle de nye spørsmålene eller lag dine egne! 2) Et dødelig quizshow - Trivia Murder Party (1-8 spillere). Konkurrer mot en morder som er gal etter kunnskap! 3) Spørrespill med overraskelser - Guesspionage (2-8 spillere). Gjett resultatene av morsomme spørreundersøkelser. 4) Slaget om T-skjorter i Tee K.O. (3-8 spillere). En mesterkamp til døden om spesialdesignede T-skjorter! 5) Listig bedrageri i spillet Fakin’ It (3-6 spillere). En av vennene dine har noe å skjule! Spill med telefonen, tavle-PCer eller datamaskiner. Her er det ikke nødvendig med egne kontroller! Alle spill har støtte for opptil 10 000 medspillere blant publikum! Her er det dessuten tonnevis av NYE funksjoner for streaming! En komplett digitalpakke full av moro! MERK: Partypakke 3 fra Jackbox er kun tilgjengelig på engelsk. MERK: Spillet er et lokal flerspiller-spill, men med streaming kan også eksterne spillere delta.