Paradise City-sjetongsett
Inspirert av de glitrende lysene og spilleautomatene i Las Vegas er Paradise City-sjetongsettet den perfekte måten å hevde deg på pokerbordet på. Motstanderne dine vil sperre opp øynene og undre seg over dette spennende neon-sjetongsettet.