Pakke med tre Assassin's Creed-spill: Black Flag, Unity, Syndicate
Assassin's Creed 4 Black Flag: Karibien, 1715. Legendariske pirater hersker både til lands og til vanns, hvor de plyndrer skatter og tvinger fiender i kne. En av de lovløse er Edward Kenway, en uredd ung kaptein som er respektert av piratene, men hvis tørst etter gull og ære kan ødelegge alt de har bygget opp. Assassin's Creed Unity: Paris, 1789. I flere århundrer har Frankrike vært styrt av de privilegerte få. Men ikke nå lenger. Denne dagen gjør innbyggerne i Paris opprør mot tyranniet. Og midt under en av historiens mest kaotiske og brutale revolusjoner hviler nasjonens skjebne på eggen til assasinerens klinge. Assassin's Creed Syndicate: London, 1868. Den industrielle revolusjonen gjør eliten rikere, mens arbeiderklassen sliter med å overleve – helt til et par assasinere dukker opp fra underverdenen for å gi dem en hjelpende hånd.