Pac Steps BGM
På tide å oppdatere trance- og teknomusikken din i PAC-MAN Championship Edition DX med trommer og bass. Den første halvdelen av spillet har mer organisk musikk med fokus på ekte instrumenter, mens den andre halvdelen er elektronisk med forvridde synth-spor. Oh, og Pac-Manias double-melodi er også inkludert et eller annet sted, så se om du finner den!Denne tilleggspakken er inkludert i ""All You Can Eat""-tilleggspakken og -utgaven.