Pac is Back Skin
Figurene fra den dataanimerte TV-serien "PAC-MAN and the Ghostly Adventures" har invardt PAC-MAN Championship Edition DX+ i en hensynsløs feiring av showets debutering! Spill med figurene og grafikken fra TV-serien og flytt alle banene dine til verdenen fra "PAC-MAN and the Ghostly Adventures"! Figurer fra TV-serien dukker opp visuelt.Denne tilleggspakken er inkludert i "All You Can Eat"-tilleggspakken og -utgaven.