Overcooked! 2 - Surf 'n' Turf
Finn frem solbrillene, samle kokkegjengen og tenn på grillen … DET ER PÅ TIDE Å DRA TIL STRANDA! Flere oppskrifter, flere kokker, flere kjøkken! Du kommer til å kose deg mens du lager grillspyd og smoothies med våre nye venner, den eksotiske papegøyekokken og den brennhete øykokken. Konkurrer i to glohete kampnivåer eller kjemp mot de sultne massene som et team i et av de 12 nye, lekre historienivåene. Bruk den pålitelige vannpistolen din til å rengjøre tallerkener for maks samarbeidsevne eller mot hverandre for maks kaos … valget er ditt!