Overcooked! 2 - Season Pass
Tilfredsstill hungeren din for Overcooked! 2s nye kaotiske matlagingsaction med sesongpasset. Sesongpasset serveres med 3 ekstra porsjoner innhold med flere måltider, flere mekanikker og enda mer galskap! Forrett (ute nå): Campfire Cook Off På tide med camping-kapers mens du vandrer gjennom skogene i Løkriket. Fire nye kokker som føler seg som hjemme i skogskjøkkenet, slår seg sammen med Kevin og Løkkongen: Speiderkokken, Bjørnekokken, Beverkokken og den bebrillede Uglekokken. Hugg ved til bålet mens du steker en god frokost, eller rister smakfulle s'mores på 15 nye nivåer blant tretopper og campingplasser. Nye samarbeidsnivåer trengs til ryggsekkene med ingrediensene kokketeamet må ha for å servere de sultne campingturistene. Hovedrett (ute nå): Night of the Hangry Horde Overcooked! 2: I Den sultne hordens natt møter spillerne på Løkrikets hittil største trussel – det vandrende brødet, og denne gangen har det tatt med seg vennene sine! Denne splitter nye DLC-en introduserer en helt ny hordemodus der spillerne må bruke kokkekunnskapene sine til å slå tilbake bølger av skrubbsultne udøde ingredienser. Ny modus! Åtte hordemodus-nivåer der spillerne må kjempe mot bølger av udøde fiender som angriper, deriblant Det vandrende brødet, gigantzombie-epler og kjappe zombie-chilier Pluss 12 nye nivåer! Ni nye kjøkken og tre skjulte Kevin-nivåer Fire nye kokker! Vampyrkokken, Spøkelseskokken, Varulvkokken og den returnerende Overcooked-favoritten Bokshode-kokken! Nye mekanikker! Giljotinen er en effektiv måte å kutte opp grønnsaker på, og bakerovnen må forsynes med brensel for at du skal kunne steke middagene dine Tre oppskrifter! Fruktpaier, supper og stek Dessert (ute nå): Carnival of Chaos Håper du har spart plass til en ekstra porsjon! Overcooked! 2 Carnival of Chaos inviterer spillerne til en matlagingsfeiring, co-op og kaos! Denne fargerike nye DLCen vil sette spillerne på prøve når du tar på kombinasjonsmåltider og det viktigste i kjøkkenet, kanonen! Kanoner! Et ukonvensjonelt kjøkken krever ukonvensjonelle transportmidler. Kokker må laste seg inn i kanonen og fly i lufta med størst mulig letthet. Kombinasjonsmåltider! For ekstra sultne kunder må spillerne kombinere retter på et pålitelig brett, toppet med en forfriskende drikke. Nye oppskrifter! Pølser og alles favoritt-sirkulære mat, den mektige smultringen, bli med på menyen! Sauser! Er det mulig å ha en hotdog uten ketchup eller sennep ... eller begge deler?! 15 nye nivåer! Spillerne vil brenne burgere i den store toppen og takle velsmakende godbiter på et tett tau i en serie livlige nye nivåer. Fire nye kokker! En kvartett med fargerike karakterer blir med i det kulinariske kaoset: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef og Stunt Chef!