Overcooked! 2 - Carnival of Chaos
Feir mer Overcooked! 2 på Carnival of Chaos! Overcooked! 2 Carnival of Chaos inviterer spillerne til en matlagingsfeiring, co-op og kaos! Denne fargerike nye DLCen vil sette spillerne på prøve når du tar på kombinasjonsmåltider og det viktigste i kjøkkenet, kanonen! Kanoner! Et ukonvensjonelt kjøkken krever ukonvensjonelle transportmidler. Kokker må laste seg inn i kanonen og fly i lufta med størst mulig letthet. Kombinasjonsmåltider! For ekstra sultne kunder må spillerne kombinere retter på et pålitelig brett, toppet med en forfriskende drikke. Nye oppskrifter! Pølser og alles favoritt-sirkulære mat, den mektige smultringen, bli med på menyen! Sauser! Er det mulig å ha en hotdog uten ketchup eller sennep ... eller begge deler?! 15 nye nivåer! Spillerne vil brenne burgere i den store toppen og takle velsmakende godbiter på et tett tau i en serie livlige nye nivåer. Fire nye kokker! En kvartett med fargerike karakterer blir med i det kulinariske kaoset: Ringmaster Chef, Strongman Chef, Clown Chef og Stunt Chef!