Dead Drop Studios LLCAction og eventyr
The endless nightmares of Lydia's psyche join the chaos of the undead and dinosaurs in this outrageous retro survival horror collection. Experience the opening to the Outbreak: Shades of Horror storyline with Chromatic Split as Lydia fights her way through the sewer system under Cypress Ridge to deliver critical evidence to stop the outbreak. Then, shoot your way out of Cypress Ridge in Railbreak, an on-rails insane adventure spanning fifteen city blocks of chaos. After that, experience different eras of survival horror with a unique visual novel in What Lydia Knows, and fixed-camera '90s survival horror adventures in Dinobreak, Contagious Memories, and Endless Nightmares. Hundreds of hours of undead mayhem await in this collection spanning the greatest moments in the Outbreak fanchise!