Ori: The Collection
En samling med de to prisbelønnede spillene Ori and the Blind Forest: Definitive Edition og Ori and the Will of the Wisps. Legg ut på eventyr i vakre håndtegnede omgivelser sammen med en tapper liten ånd på en følelsesladet reise gjennom Nibel og Niwen. Her vil du stå overfor episke fiender og utfordrende oppgaver med enorme bosser og spennende fluktsekvenser. Den vakre og gripende orkestermusikken trekker deg enda dypere inn i spillverdenen.