Orcland Story
Gragon har besteget orketronen, ført mørket tilbake til Orcland og gjort orkene om til grimmocer. Kjemp deg gjennom grimmocenes hjemland, og nedkjemp den urettmessige kongen Gragon. Denne pakken inneholder 4 nye oppdrag som utspiller seg blant fjellene i Orcland.