Opplåsing av Attack Coin og Madhouse-modus
Inneholder det følgende: – Attack Coin Ha denne i beholdningen for å få noe sterkere angrep. Mynten legges til i gjenstandskassen din og kan brukes både i hovedspillet og i det ekstra historiekapittelet Not a Hero, som ikke koster noe ekstra. Når du har flere mynter, blir effekten større. – Opplåsing av vanskelighetsgraden Madhouse Låser opp den sinnssykt utfordrende vanskelighetsgraden Madhouse-modus, som vanligvis kun er tilgjengelig etter at man har fullført spillet.