tinyBuildKampspill
Step into the ring with the One-Two Combo Bundle! This bundle includes both games from the Punch Club franchise: - Punch Club - Punch Club 2: Fast Forward Train hard, fight crocodiles, and uncover the truth behind your father's murder in Punch Club. With RPG and tycoon elements, dive deep into skill trees and experience heavily story-driven gameplay, all wrapped in gorgeous pixel visuals oozing with 80s nostalgia. But that's not all! Step into the neon-lit future in Punch Club 2: Fast Forward, where you're thrown into a hilarious cyberpunk adventure filled with 80s references and more punching than ever before. Choose your own path, become a champion fighter, and manage everything from your time and funds to solving crimes and working for various factions. It's a simulation game where the rules of the rat race apply, but with an electrifying twist! So, put on your gloves, prepare for epic battles, and get ready to immerse yourself in the world of Punch Club!