Ohm-våpenpakke
Ohm-våpenpakken inneholder Ohm, et rettet energi-våpen som både er et LMG-våpen og en hagle, og dessuten Werewolf-varianten av våpenet. Du kan justere våpenet underveis slik at det passer til dine behov. Skyt en sperreild av rettet energi på avstand i LMG-modus eller kom deg på nært hold i haglemodus og fyr av en samling skudd. MERK: Hvis du allerede har kjøpt Call of Duty: Advanced Warfare Season Pass eller nedlastingen Ascendence, må du ikke kjøpe Ohm-våpenpakken i tillegg, da du allerede har tilgang til dette innholdet.