Official Expansion (Gold)
Utvid spillopplevelsen din med en ny offisiell utvidelse for Farming Simulator 15! Denne DLC-pakken inneholder en stor ny østeuropeisk lekeplass og 20 ekstra kjøretøyer og utstyr fra Rostselmash, Zetor, Tatra, Kverneland og Farmtech! Når det er lastet ned, vil det ekstra innholdet være tilgjengelig i butikken i spillet. Sørg for at du har nok midler til å kjøpe maskineriet.