Oase DLC-pakke
Bragt til deg av MAXIM! Oppdateringen inkluderer flerspillerbanen “Oase” og spillmoduset “Henrettelse”. Inkluderer kompatibilitetsoppdatering som kreves for å finne passende motstandere i nettbaserte spillmodus.