Denne Special Ninjutsu DLC-en gir originalninjaen din tilgang til nye ninjutsuer. Utnytt chakraen til Six Tails for å angripe fiender med eksplosive bobler! Blant innholdet finner du: – Ninjutsu: Host Transformation: Six Tails (Ranged Type) *Når du har lastet ned innholdet, åpner du spillet og går til Add-Ons-delen i gaveboksen i vertshuset i Hidden Leaf Village-lobbyen. *Dette innholdet består utelukkende av Ninjutsu. Det inneholder ikke nye VR Masters- eller Training Rank-belønninger.