Norse God Skin Pack
Kle deg ut som sjefen av de norrøne guder og la zombiene få vite at "zij kunnen dit niet aanraken". HAMER TIJD! Denne pakken inneholder: - Et hodeplagg (hjelm med vinger). - Et våpen (stridshammer). - Et kjæledyr (ravnen Huginn). Dette utstyret gir forskjellige bonuser til din figur. Våpen kan oppgraderes. Det nedlastede utstyret vil være tilgjengelig i ditt private lager i Kovacs bunkers.