Noir Chronicles: City of Crime
Gå inn i rollen som Alfred Fox, en privatetterforsker med teft for å havne i trøbbel, og redd din gamle flamme Barbara Le Purr fra farene som truer. Ta i bruk intuisjon og et bredt spekter med etterforskningsteknikker når du går intrigene etter i sømmene, og lev med de mange, noen ganger dødelige konsekvensene av handlingene dine.