Nightmares from the Deep 3: Davy Jones
Spill det siste kapittelet av den fantastiske sjørøvertrilogien! Davy Jones og hans vandøde mannskap dukker opp igjen for å kidnappe museumsforvalteren Sarah Black og tvinge datteren hennes Cory til å skrive under på en mørk pakt. For å redde Cory må Sarah reise gjennom mystiske områder, løse mange oppgaver og lære sannheten om gjenferdet av en vakker ung jente som går rundt på Davy Jones’s øy.