Røm fra politiet og slå rivalene dine i Redview County med de flotteste bilene fra filmen "Need for Speed". Kom deg på veien i racerversjonene av Lamborghini Sesto Elemento, GTA Spano og Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition.