Riv opp gatene i Redview County med de flotteste bilene fra filmen "Need for Speed". Movie-bunten inneholder både politi- og racerversjoner av GTA Spano og Lamborghini Sesto Elemento. Pakken har også Mercedes-Benz McLaren SLR 722 Edition som politi, og Mercedes-Benz McLaren SLR Roadster 722 S som racer. Med disse to kraftige maskinene fra filmen er den åpne landeveien mer forlokkende enn noensinne.