NBA 2K25 Pro Pass: Sesong 3
NBA 2K25 Pro Pass: Sesong 3 tar MyCAREER- og MyTEAM-opplevelsene dine til nye høyder. Pro Pass gir deg tilgang til 40 nivåer med premium-belønninger, inkludert opptil 45 000 i spillvaluta etter hvert som du dribler deg gjennom sesongen på vei mot nivå 40! Skaff deg sesong 3 av Pro Pass for å automatisk motta en Phoenix Suns-maskot, NBA Championship-seiersbriller og et Pink Diamond Bronny James Jr.-kort. MyTEAM-kort og en Pro Pass Sesong 3-pakke. *NBA 2K25 Pro Pass krever grunnspillet, internettilkobling og en NBA 2K-konto.