NBA 2K24 Pro Pass: Sesong 9
NBA 2K24 Pro Pass: Sesong 9 tar MyCAREER og MyTEAM-opplevelsen din til neste nivå. Pro Pass låser opp tilgang til 40 nivåer med premiumbelønninger du kan få, inkludert opptil 45 000 i spillvaluta etter hvert som du dribler deg gjennom sesongen på veien mot nivå 40! Skaff deg Sesong 9 Pro Pass og motta en oversized hettegenser med geometrisk mønster, Animating Electric Circuit-racingdrakt, et G.O.A.T. Kevin Durant MyTeam-kort og Pro Pass-pakken for Sesong 9. *NBA 2K24 Pro Pass krever grunnspillet, internettilgang og en NBA 2K-konto.