NBA 2K Playgrounds 2 Golden Bucks-pakke - 7500 VC
Denne pakken er kun tilgjengelig ved kjøp av pakken med NBA 2K19 og NBA 2K Playgrounds 2. Skaff deg 7 500 Golden Bucks – den virtuelle valutaen i NBA 2K Playgrounds 2 – som lar deg kjøpe pyntegjenstander og swag-pakker til spillerne dine!