NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 Demo
Det siste opus i den populære STORM-serien tar deg med på en rik og forbløffende reise. Opplev det helt nye kampsystemet og gjør deg klar til å stupe ut i de mest episke kampene du har sett i NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM til dags dato! I NARUTO SHIPPUDEN: Ultimate Ninja STORM 4 vil et bredt utvalg av ninjaferdigheter være til din disposisjon i kampen mot de mest fryktelige motstanderne du møter. Massive angrep i form av ultimate jutsuer, energiske utviklinger med «Awakening»-systemet, de uerstattelige kastestjernene og kunaiene og en unik spillestil for hver eneste ninja! Gjør deg klar for det mest etterlengtede STORM-spillet noen sinne!