Myths and Mavericks-bonuspakke
Bonuspakken Myths and Mavericks tilbyr enda en ekspansjon til flerspiller-verdenen i Red Dead Redemption. Bekjemp dine fiender i elleve nye områder, inklusive de snøkledte toppene i Cochinay, hærens fortifikasjon i El Presidio og gruveleiren i Gaptooth Breach. Spill med nye flerspiller-figurer fra enspiller-historien: Landon Ricketts, Drew MacFarlane, Uncle, Javier Escuella, Captain Vincente De Santa, Deputy Eli, Deputy Jonah og Nastas. Er også kompatibelt med kun Undead Nightmare-disken.