Musketeer Skin Pack
Se på deg nå! Ser bra ut! Med musketer-pakken kan du kappe zombiehjerner og -hjerter i to med en eneste sving! Denne pakken inneholder: - Et hodeplagg (musketerhatt). - Et våpen (kårde). - Et kjæledyr (nattergal). Dette utstyret gir forskjellige bonuser til din figur. Våpen kan oppgraderes. Det nedlastede utstyret vil være tilgjengelig i ditt private lager i Kovacs bunkers.