Motstander: Nabaat
Møt PSICOM-offiser Jihl Nabaat i colosseumet! Bruk krystaller fra bekjempede fiender for å tilkalle dem som allierte i kamp.Colosseumet dukker opp i Historia Crux (tilgjengelig f.o.m. kapittel 2). For å få tilgang på dette innholdet må du først gå til Historia Crux og så velge "Coliseum -??? AF-".