Moto Racer 4
I en verden dominert av freestyle og risikotaking, kan du sette kjørestilen din som standard rundt om i verden. Imponer motstanderne dine og vinn løp med stil! Moto Racer 4 er et racerspill som kan spilles alene eller sammen med andre på asfalt eller gjørmete veier (opptil ti spillere). For å komme på pallen må du mestre hopping, skarpe svinger og andre teknikker! Brukertilpass og oppgrader sykkelen din! Spill Moto Racer 4 for å utvikle ferdighetene dine, samtidig som du nyter de fantastiske omgivelsene. Kjør på fantastiske baner fra USA til Asia gjennom ørkenen. Moto Racer 4 lar deg oppleve vanskelige og fantastiske baner i 160 km/t. 1 SPILL, 2 KATEGORIER: ASFALT OG GJØRME ENDA FLERE UTFORDRINGER: Spill i progresjons-modus for å avansere gjennom spillet og fullføre utfordringer, sånn at du kan låse opp enda mer innhold! IMPONERENDE OG VARIERTE OMGIVELSER: Fra San Francisco-området til Asia gjennom ørkenen – bli kongen av freestyle ved å utføre flere triks på selv de merkeligste underlag. BRUKERTILPASS SYKLENE: Skap din egen stil ved å brukertilpasse sykkelen din. UTFORDRE VENNENE DINE: Kjør mot venner på en delt skjerm eller online i flerspillermodus, hvor opptil 10 spillere kan delta samtidig!