Monster Truck Championship - Rebel Hunter Edition
En autentisk Monster Truck-simulatoren! Rebel Hunter-utgaven inneholder grunnspillet og følgende ekstrainnhold: – Eksklusivt «Rebel Hunter»-design. Vis alle hvem som er sjefen! – 3 Monster Trucks: Magnum, Victory og Frantic. Det beste fra USA, for å knuse konkurrentene – Charleston racing arena Møt erfarne førere i duell i dragrace og freestyle-konkurranser fra Las Vegas til Orlando! Men før du kan greie doughnuts, wheelies og bicycles må du trimme bilen din til perfeksjon er oppnådd. Dette er spektakulære, kolossale maskiner, men de er også teknisk svært krevende å kjøre. Spillet gjenskaper på autentisk vis de unike kravene disse kraftige kjøretøyene stiller til føreren, inkludert uavhengig styring av for- og bakhjul, forståelse av vektforskyvning i svinger og å forutsi sprett etter hopp.