Monster Hunter Rise – Nedlastingspakke 6
Få mer ut av Monster Hunter Rise med denne sjette nedlastingspakken! Innhold: – «Summer Hat»: del av lagdelt rustning for jegere – «Summer Top»: del av lagdelt rustning for jegere – «Summer Bracelets»: del av lagdelt rustning for jegere – «Summer Belt»: del av lagdelt rustning for jegere – «Summer Pants»: del av lagdelt rustning for jegere – «Fiorayne»: lagdelt rustningssett for jegere – «Utsushi»: lagdelt rustningssett for jegere – «F Summer»: lagdelt rustningssett for palicoer – «C Summer»: lagdelt rustningssett for palamuter – «For the Fans»: sett med gester – MC-positursett – «Malzeno Menace»: ansiktsmaling – «Single Stroke Cheek»: ansiktsmaling – «Spiribird Edge»: frisyre – «Fiorayne Short: frisyre – Jegerstemme: Fiorayne – Jegerstemme: Galleus – «Monster & Title Music: Piano Version»: musikk – «Monster Hunter Series Bases Pt. 2»: musikk – Klistermerkesettet «Special Stickers 10» Merk: Produktene i settet kan også kjøpes separat. Pass på så du ikke kjøper noe du allerede har. Slik tar du i bruk innholdet: Når kjøpet er fullført, snakker du med kureren i spillet og velger Add-on Content for å motta innholdet. Bruken kommer an på type innhold, som du ser på listen under. – Lagdelt rustning kan tas i bruk i Layered Armor Settings-menyen i Item Box (rustning for jegere) eller Buddy Board (rustning for palicoer og palamuter). Vær obs på at en lagdelt rustning er et skin som endrer figurens utseende uten at det påvirker verdier eller ferdigheter. – Ansiktsmaling og frisyrer tar du i bruk ved å velge Change Appearance i Item Box eller når du velger figur. – Gester og klistremerker bruker du fra Chat-menyen, hvor du også kan skrive inn tekst i klistremerkenes snakkebobler. – Positursett bruker du fra Start-menyen eller fra Camera i Pause-menyen.