Monster Energy Supercross - The Official Videogame
"Opplev adrenalinkick uten like i det offisielle 2017 Monster Energy Supercross Championship i MONSTER ENERGY SUPERCROSS - THE OFFICIAL VIDEOGAME! Kjør på offisielle baner, deriblant Daytona, med offisielle førere fra 250SX og 450SX, og delta i en av de mest spektakulære og underholdende racingkonkurransene noensinne. Bli kjent med den suverene Track Editor-funksjonen som gir deg et utall alternativer for tilpassing av spillet: velg stadion, opprett egne baner, og del dem på nett med venner. Tilpass både fører og sykkel med over 80 offisielle merkevarer og 300 gjenstander, og se om du klarer å klatre til topps på resultatlisten. Kjør solo eller mot venner fra hele verden i ulike spillvarianter på nett og lokalt."